O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
next
prev

Τρίτη 24, Τετάρτη 25 και Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

 Ρολά από χαρτιά υγείας... που συνήθως πετάνε κάποιοι στα  σκουπίδια... (εμείς ποτέ... πάντα τα ανακυκλώνουμε), πινέλα, μολύβια, νερομπογιές... και τα υπόλοιπα είναι θέμα φαντασίας. Οι μαθητές λοιπόν της Μέσης βαθμίδας αποφάσισαν να γίνουν βοηθοί του Άη-Βασίλη, φτιάχνοντας ... τι άλλο... παιχνίδια ... και γιατί όχι δώρα για τους Στέλιους, τους συμμαθητές τους που γιόρταζαν. 

DSC01444a  DSC01446a

   

Από τα ρολά των χαρτιών κουζίνας ή τουαλέτας, χρησιμοποίησαν το χάρτινο στέλεχος που απομένει, το έβαψαν, του έβαλαν ρόδες από χαρτόνι που τις στήριξαν με οδοντογλυφίδες, τους βοήθησε και η δασκάλα τους να φτιάξουν ένα πρωτότυπο  καπό και το πυραυλοκίνητο ...ήταν έτοιμο για ράλλυ και .... εξαιρετικά επίκαιρο με τα όσα συμβαίνουν στο παγκόσμιο στερέωμα.

Τα κορίτσια θα έμεναν παραπονεμένα; όχι βέβαια. Έκοψαν το βαμμένο κύλινδρο στη μέση δημιουργώντας δύο μικρότερους κυλίνδρους και στη συνέχεια το διακόσμησαν με φτερά, χάντρες, κορδέλες... Έκοψαν με το ψαλίδι το ρολό έτσι ώστε να μπορούν να το περνούν στο χέρι τους από τον καρπό και οι μικρές μας κυρίες ήταν έτοιμες .....

DSC01449a DSC01450a.JPG

            Ο ίδιος μαθητής χρησιμοποιεί και το δεξί και το αριστερό χέρι

Το ωραιότερο όμως ήταν η συνεργασία μεταξύ των παιδιών.... το ένα κρατούσε το καπάκι, το άλλο σχεδίαζε το περίγραμμά του. Και τα δακτυλάκια δούλευαν με πολλή όρεξη προκειμένου να ...παίξουν το γρηγορότερο δυνατόν με το αυτοκινητάκι.

DSC01454a.JPG DSC01455a.JPG

DSC01456a.JPG DSC01457a.JPG

DSC01458a.JPG

 Οι διδακτικοί στόχοι που τέθηκαν αφορούσαν κυρίως τον τομέα της ψυχοκινητικότητας: την ανάπτυξη δεξιοτήτων λεπτής κινητικότητας (χρήση μολυβιού, πινέλου, κόλλας, ψαλιδιού, σχεδίαση περιγράμματος), συντονισμού κινήσεων ματιού-χεριού, παγίωση πλευρίωσης. Έμμεσα όμως επιτεύχθηκαν στόχοι σε όλους τους τομείς του ΠΑΠΕΑ: προφορικό λόγο (επικοινωνία μεταξύ των παιδιών, προσεκτική ακρόαση οδηγιών), νοητικές ικανοτήτες (συγκέντρωση προσοχής), συναισθηματική οργάνωση (ενίσχυση αυτοσυναισθήματος, ιδίως σε μαθητές που χρειάζονται περισσότερο υποστήριξη και καθοδήγηση).

 DSC01459a.JPG DSC01460a.JPG 

DSC01461a.JPG  DSC01469a.JPG

DSC01462a.JPG DSC01463a.JPG

 DSC01475.JPG

DSC01476

DSC01477.JPG DSC01479.JPG

DSC01472.JPG DSC01470a.JPG