O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
O καιρός σήμερα
next
prev

Πριν από έναν μήνα περίπου, δεχτήκαμε ένα τηλεφώνημα από την κυρία Αντωνία Στρατηγαρέα, δασκάλα του τμήματος Στ2 του 1 ου Δ.Σ. Περάματος . Μας εξέφρασε την επιθυμία των μαθητών της να προσφέρει ένα δώρο στους μαθητές του σχολείου μας και μας ρώτησε αν χρειαζόμαστε κάτι συγκεκριμένο. Της προτείναμε το επιτραπέζιο παιχνίδι « Η εξερεύνηση των Συναισθημάτων ». Οι μαθητές του Στ2 συγκέντρωσαν χρήματα και αγόρασαν το παιχνίδι για να προσφέρουν στους μαθητές μας εν όψει των εορτών του Πάσχα.

Την Τρίτη 12 Απριλίου 2022 , μια αντιπροσωπεία μαθητών του Ειδικού Δ.Σ. Περάματος με τη συνοδεία της κας Κλάρας και της κας Ολυμπίας , επισκέφθηκε το τμήμα Στ2. Η χαρά των μαθητών μας ήταν απερίγραπτη, όχι μόνο για το δώρο αλλά και από την επαφή με τα παιδιά. Μας υποδέχτηκαν εγκάρδια, συστηθήκαμε και μας πρόσφεραν το παιχνίδι μαζί με μια ευχητήρια πασχαλινή καρτ α .

DSC00877aDSC00878a

DSC00881aDSC00882a

DSC00887aDSC00896aDSC00897a

Μας είπαν όμως ότι είχαν και άλλη έκπληξη για μας. Είχαν στείλει στο messangerto σχολείου μια ηλεκτρονική κάρτα , που είχαν ετοιμάσει οι ίδιοι οι μαθητές. Όταν επιστρέψαμε στο σχολείο, την είδαμε στο διαδραστικό πίνακα του σχολείου μας και μας άρεσε πάρα πολύ, γιατί μας έδινε ιδέες για πασχαλινή κατασκευή. Απολαύστε την και σεις… ( ηλεκτρονική κάρτα )

Σας ευχαριστούμε πολύ για την αγάπη σας και γιατί μας σκέφτεστε. Οι μαθητές του Ειδικού τους ευχαρίστησαν με μια πασχαλινή κάρτα που ετοίμασαν.

DSC00889aDSC00892aDSC00894a

Η χαρά του να δίνεις είναι μεγαλύτερη από τη χαρά του να παίρνεις .

Καλή Ανάσταση!

DSC00853a

Στις 11 Απριλίου 2022, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και θρησκευμάτων εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Κατά φωνή και ο γάιδαρος" που έχει σχεδιάσει και υλοποιεί η Greek Animal Action, μια οργάνωση που σκοπό έχει την πρόληψη και την ανακούφιση της κακοποίησης και της ταλαιπωρίας των ζώων στην Ελλάδα.

Τα ζώα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των παιδιών και μπορούν να λειτουργήσουν βοηθητικά στην έκφραση των συναισθημάτων τους και στην ψυχοκοινωνική τους ανάπτυξης. Ξεκινώντας από το συμπαθέστατο γαϊδουράκι, το πρόγραμμα περνάει μέσα από μύθους, τραγούδια και βιωματικά παιχνίδια για να αναδείξει τη μοναδικότητα των ζώων και τη σημασία της αρμονικής συνύπαρξής μας με το φυσικό περιβάλλον.

Οι εμψυχωτές του προγράμματος έφεραν στο χώρο του σχολείου διάφορα λούτρινα ζώα και ζώα γαντόκουκλες. Μίλησαν στα παιδιά για το γαϊδουράκι και πώς πρέπει να το φροντίζουμε και να το προστατεύουμε.

DSC00854aDSC00855aDSC00856a

Τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγούδι "Ήταν ένας γάιδαρος με μεγάλα αυτιά" και αναφέρθηκαν στο μύθο του γαϊδάρου και της αλεπούς.

DSC00858aDSC00859aDSC00860aDSC00861aDSC00865a

Ακούσαμε για την κουκουβάγια "Τιτό" και τον κάβουρα ερημίτη, για τη θαλάσσια χελώνα και το χταπόδι.

DSC00862aDSC00863aDSC00866aDSC00867aDSC00868aDSC00869aDSC00871aDSC00872a

Τα παιδιά έπιασαν τα ζώα και τα περιεργάστηκαν. Οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος εντυπωσιάστηκαν από τις γνώσεις που έχει ο Βαγγέλης για τα ζώα. Τα αναγνώρισε όλα και με δυσκολία τα αποχωριζόταν.

 Στο τέλος του προγράμματος δόθηκε στο σχολείο ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό υλικό (3 βιβλία) και ένα επιτραπέζιο παιχνίδι που σίγουρα θα τα αξιοποιήσουμε.

 

DSC00873 DSC00874 DSC00875 DSC00876

Ευχαριστούμε από καρδιάς τους εμπνευστές, τους εμψυχωτές του προγράμματος, κ. Κώστα Θωμόπουλο και κα Βαλεντίνα Αθηναίου και όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίησή του.

Εν όψει του εορτασμού της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου, οι μαθητές της κατώτερης βαθμίδα του σχολείου μας, έφτιαξαν τα μικρά κλεφτοπουλα με τις παραδοσιακές τους φορεσιές, τις οποίες στόλισαν με πούλιες, χρωματιστές ποδιές, γιλέκα και φεσάκια.

Παράλληλα ακούσανε και τα τραγούδια: "Μάνα μου τα κλεφτόπουλα” (https://www.youtube.com/watch?v=qvsj38JGaZY) και "Δώδεκα Ευζωνάκια" (https://www.youtube.com/watch?v=wFumYvXheBU)

01 02 03 04 

05 0607

Και του χρόνου να είμαστε καλά!

Στις 7 Απριλίου 2022, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και θρησκευμάτων και το αναπτυξιακό πρόγραμμα της UEFA της ΕΠΟ ( Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας) «Πάσα στη Θρανία ». Ο Σκοπός του προγράμματος είναι η σωστή ενημέρωση των μαθητών γύρω από το δημοφιλές άθλημα του ποδοσφαίρου και η προώθηση των αξιών του "ευ αγωνίζεσθαι".

Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε από τους εκπαιδευτές  κ. Βασάλο Γιώργο και Σοιλεμέ Στέφανο, στο χώρο του γυμναστηρίου μας και τονίστηκε η ανάγκη σεβασμού του αντιπάλου και την τήρηση των κανόνων στη διεξαγωγή του παιχνιδιού.

Οι μαθητές και οι μαθητές του σχολείου πέρασαν ένα υπέροχο διδακτικό δίωρο.

 

0102050607081314

12 Μαΐου 2022 λάβαμε το υλικό του προγράμματος. Οι μαθητές πήραν τα ενημερωτικά φυλλάδια και φόρεσαν τα μπλουζάκια με τον τίτλο του προγράμματος. Τους ευχαριστούμε πολύ.

IMG 20220518 103644bIMG 20220518 103855bIMG 20220518 104057bIMG 20220518 104302b

Ευχαριστούμε πολύ τους εμπνευστές του προγράμματος και όσους βοηθούν στην υλοποίησή του.

 

SYM

Όλοι μας αγαπάμε τη θάλασσα και όσοι ζούμε κοντά της, την αγαπάμε ακόμα περισσότερο. «Θάλασσα λανθασμένη δε γίνεται.» Πηγή έμπνευσης συνθετών, ζωγράφων, λογοτεχνών. «Βγάζει η θάλασσα κρυφή φωνή /—φωνή που μπαίνει / μες στην καρδιά μας και την συγκινεί / και την ευφραίνει.», «Πρόσεχε να προφέρεις καθαρά τη λέξη θάλασσα έτσι που να γυαλίσουν μέσα της όλα τα δελφίνια»

Μόλις λάβαμε την πρόσκληση στο διαγωνισμό της «Παιδικής HELMEPA» με τίτλο «Η θάλασσα είναι ζωή» για το σχολικό έτος 2021-2022 , δεν το πολυσκεφτήκαμε. Όλο το προσωπικό του σχολείου ήταν σύμφωνο στη συμμετοχή. Σε αυτό βοήθησε η παρουσία στο σχολείο μας της εξαίρετης συναδέλφου Κατερίνας Χριστοπούλου, η οποία από την αρχή του σχολικού έτους έχει γοητεύσει τους μαθητές μας και τους έχει κάνει να αγαπήσουν τη ζωγραφική όσο κανένα άλλο μάθημα. Πέρα από το ό,τι ζωγραφίζοντας, περνάμε καλά, μας ενδιέφερε και ο στόχος του προγράμματος, κυρίως για τους μαθητές της ανώτερης βαθμίδας.

Στόχος του προγράμματος είναι να αποκτήσουμε γνώσεις για τους ωκεανούς και να αναλάβουμε ενεργό ρόλο σε ατομικό αλλά και συλλογικό επίπεδο για την επίτευξη του Στόχου 14: «Ζωή κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας» για  βιώσιμη ανάπτυξη καθώς και να αναδείξουμε την αλληλεπίδραση μεταξύ του ανθρώπου και της θάλασσας

Πριν ξεκινήσουμε τη ζωγραφική δραστηριότητα, αναζητήσαμε πηγές έμπνευσης. Βρήκαμε εξαιρετικά βίντεο στο you tube σχετικά με το θαλάσσιο κόσμο των ωκεανών με υπέροχη μουσική υπόκρουση. Μπήκαμε στην ιστοσελίδα https://helmepajunior.wordpress.com/login-rh/ με τον κωδικό που είχαμε λάβει από την Helmepa και πήραμε πλήθος πληροφοριών για τα θαλάσσια οικοσυστήματα και την προστασία του περιβάλλοντος, παίζοντας.

Μετά από όλη αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία, δώσαμε το ρόλο στα πινέλα και στα χρώματα...

13a 12a 

11a 09a 

08a07a

Μέσα μου έλεγα: "Αποκλείεται να βγει έργο". Μια ο πίνακας γινόταν κόκκινος, μια μπλε... Κάθε παιδί έβαζε το χρώμα που του άρεσε αλλά το διασκεδάζανε και η κα Κατερίνα βοηθούσε ήρεμα, κάνοντας ελάχιστες υποδείξεις: " Να βάλουμε λίγο περισσότερο μπλε εδώ; Τι λες Γιώργο;" "Πράσινο δε θα βάλεις καθολου;"

 06a 05a 

Και οι μαθητές μεταμορφώνονταν σε αγγέλους. Δεν έβλεπα πουθενά εκείνα τα ζωηρά ατίθασα παιδιά της σχολικής τάξης ή της αυλής. Η τέχνη εξημερώνει, βοηθάει τον άνθρωπο να βγάλει τον καλύτερό του εαυτό. Στην ειδική αγωγή ακόμα περισσότερο, βοηθάει τα παιδιά να μιλήσουν με το δικό τους τρόπο. Όσα δε λέει το στόμα, τα λέει το χρώμα. Αξιοποίησε το taping των μαθητών της κατώτερης βαθμίδας και τον τρόπο που έπιαναν τον πινέλο για να βελτιωθεί η λεπτή κινητικότητα των μαθητών και τα παιδιά δεν αντιδρούσαν γιατί τους άρεσε αυτό που έκαναν. 

04b

01a


Δε μας ενδιαφέρει το βραβείο, ούτε η θέση που θα λάβουμε στο διαγωνισμό. Σημασία έχει η συμμετοχή και αυτό οι μαθητές μας το έχουν αντιληφθεί απο τη δουλειά που έχουμε κάνει όλα αυτά τα χρόνια. Αξία έχει ο αγώνας! 

Μπράβο στους μαθητές και στις εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα! Καθένας βοήθησε από τη θέση που είναι για να βγει αυτό το αποτέλεσμα.

Καλή μας επιτυχία!